sobota, 11 maja 2013

Libster Award :D

Hej wam ;*
Dostałam 3 nominacje do Libster Award !!! Jeej! xD
 Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, wiec daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.
                  Moja pierwsza nominacja jest od bloga : http://jednokierunkoweopowiadania.blogspot.com/
Jej pytania i moje odpowiedzi.
1. Jak masz na imię ?                                             
Magdalena, wole Magda ;P
2. Ile masz lat ?                                                        
13 września tego roku 14 ^.^
3. Skąd jesteś ?                                           
województwo zachodnio- pomorskie
4. Prowadzisz innego bloga / fanpage na fb ?
tak, mam bloga  z imaginami, ale  tymczasowo nic na niego nie dodaje :c (http://www.onedirection-standup.blogspot.com/) i jestem adminka na 2 fanpagach : https://www.facebook.com/pages/-Kto-Chce-One-Direction-W-PL-%C5%81apka-W-G%C3%B3r%C4%99-/133147140142315?fref=ts i https://www.facebook.com/OneDirection5Bogow?fref=ts
5. Skąd czerpiesz inspiracje ?
Czasami z życia czasami  po prostu mam wene i pisze to co mi przychodzi na myśl
6. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Spotykać się z przyjaciółmi, siedzieć na kompie :)
7. Do jakich fandomów należysz / czyją jesteś fanką ?
Jestem Directionerką jak widać xd Kocham także Justina Biebera. Ich najbardziej :)
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
Zależy jakiego wykonawcy:) Tak ogólnie to chyba nie mam ulubionej.
 9. Jaki jest twój ulubiony film ?
Także nie mam ulubionego, ale lubie m.in. Lol, sage Zmierzch i wiele innych
 10. Dlaczego postanowiłaś założycz bloga ?
Zaczęłam mieć pomysły na opowiadanie. Najpierw pisałam do zeszytu, ale postanowiłam założyc bloga. Moja przyjaciółka mi pomagała go tworzyć xd
11. Co lubisz w prowadzeniu bloga ?
Najbardziej cieszą mnie motywujące komentarze pod rozdziałami, bo to daje mi kopa żeby pisać dalej xD
                      Druga nominacje mam od: http://on-the-other-side-of-the-planet.blogspot.com/
Jej pytania i moje odpowiedzi.
1.Ile masz lat?
rocznikowo 14 (13.09)
 2.Co cię inspiruje ?
Czasami ze swojego życia, ale częściej wymyślam
 3.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny
 4.Co chciałabyś robić w przyszłości ?
Szczerze... to nie mam pojęcia :)
 5.Miejsce do którego chciałabym pojechać to...
LONDYN ! <3
 6.Piosenka, którą zabrałabyś na bezludną wyspę?
Jedna... to za mało xD
 7.Jakiego/jaką piosenkarza/ piosenkarkę lub zespół chciałabyś spotkać?
Najbardziej chłopaków z One Direction <3
 8.W innych ludziach najbardziej nie lubię...
gdy są fałszywi 
9. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
W całości to "Siła marzeń. Życie w One Direction"
 10.Twoja najgłupsza wpadka ?
Nie wiem xd Na pewno było ich dużo xD
 11.Dlaczego w ogóle piszesz opowiadanie ?
Bo lubię. Mam pomysły i lubię pokazywać je światu. :)
Trzecia nominacja od: http://secret-fanfiction.blogspot.com/p/nominacja-do-liebster.html
Jej pytania i moje odpowiedzi:
 1. Jakie jest Twoje Hobby?
Lubie śpiewać. Tylko nwm czy umiem  xd
 2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Podoba mi się saga "zmierzch", albo książka "piosenki dla Pauli" ciekawa jest.
 3. Masz rodzeństwo?
Nie :P
 4. Należysz do jakiegoś fandomu lub kilku fandomów? Jeśli TAK to wymień i podaj od jak dawna.
Jestem tylko directionerką (w maju był chyba dopiero rok) a poza tym to tylko fanką  Justina Biebera, Seleny Gomez, Room94 i kilka innych :)
5. Co skłoniło Cię do napisania opowiadania?
Od zawsze lubiłam pisać opowiadania i zaczęłam pisać w zeszycie je. Potem dzięki mojej przyjaciółce założyłam bloga i dzieliłam się z czytelnikami tym, co udało mi się wymyślić. Szczerze mówiąc jakis czas temu doszłam do wniosku, ze pisałam wtedy beznadziejnie xD
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Zależy jakiego wykonawcy, bo tak ogólnie to nie mam.
 7. Wymień swoich ulubionych wykonawców.
One Direction, Justin Bieber
 8 Masz Facebooka, Ask'a, Twittera?
Tak, tak (podałam w zakładce "kontakt ze mną" czy coś takiego xd) Też mam, zaraz dodam do tamtej zakładki :)
9. Co byś zrobiła, gdybyś PRZYPADKIEM spotkała na ulicy swojego idola?
Wszyscy mówią, że by zaczęli z nimi gadać lub poprosili by o numer, ale znając siebie wyszłabym na idiotkę, bo darłabym się i pewnie zemdlała :) xD
 10. Co cię najbardziej wkurza w ludziach?
To, jak udają przyjaciół, są fałszywi sporo rzeczy xd
11. Masz jakieś marzenia?
Tak, znaczy na pewno jakieś są xd
                         Blogi, które nominuje:
1.http://razemzawszelepiej.blogspot.com/
2.http://www.its-just-a-scar.blogspot.com/
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
(będę dodawać jakieś jak mi wpadną w oko;))
                  Pytania ode mnie:
1.Jak masz na imię?
2.Ile masz lat?
3.Twoje hobby?
4.Skąd jesteś?
5.Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
6.Co byś zabrał/a ze sobą na bezludna wyspę?
7.Ulubiony kolor?
8.Masz jakiegoś zwierzaka?
9.Kim chcesz być w przyszłości?
10.Skąd bierzesz pomysły na treść bloga?
11. Co Cię natchnęło, aby pisać bloga?
Nie miałam pomysłów na pytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz